229,00 Kč
Popis
Objevte knihu, která změní váš pohled na psaní, marketing i samotnou podstatu kreativní práce. To nejlepší z Nejlepšího copywritera: O psaní, reklamě a duši není jen souhrnem rad, ale hlubokým ponorem do světa slov, emocí a psychologie prodeje. Tento výběr těch nejúdernějších a nejčtenějších článků z legendárního blogu nabízí unikátní kombinaci praktických návodů a filozofických úvah, která osloví jak začínající copywritery, tak zkušené marketingové profesionály.
Co v knize najdete? Jedná se o komplexního průvodce, který pokrývá všechna stěžejní témata:
- Osvědčené postupy, jak zvýšit přesvědčivost a čtivost jakéhokoli textu, ať už jde o webový obsah, reklamní slogan nebo e-mailovou kampaň.
- Podrobné analýzy českého jazyka a rady, jak se vyhnout častým chybám a dosáhnout dokonalé jazykové úrovně.
- Strategie pro efektivní online propagaci a tvorbu digitálního obsahu, který skutečně zaujme a konvertuje.
- Boření zažitých mýtů a stereotypů o reklamě, které brání vašim textům vyniknout.
- Hluboké úvahy o duševním zdraví tvůrce, spiritualitě a estetice, které dávají práci copywritera zcela nový rozměr.
Praktické využití této knihy je obrovské. Její rady vám pomohou nejen vytvářet texty, které prodávají, ale také budovat silnější brand a autentičtější spojení se zákazníky. Získáte návod, jak pracovat s vlastní kreativitou, překonávat tvůrčí bloky a najít v psaní osobní naplnění. Je to investice do vašich dovedností, která se mnohonásobně vrátí – ať už píšete profesionálně, nebo chcete jen vylepšit svůj komunikační styl.
Kniha To nejlepší z Nejlepšího copywritera je více než příručka. Je to soubor provokativních myšlenek, brilantních postřehů a neocenitelných lekcí podaných s typickou dávkou ironie, jazykového vtipu a nadhledu. Nechte se inspirovat texty, které si získaly tisíce věrných čtenářů, a posuňte své vlastní psaní na zcela novou úroveň.
Další informace
Výrobce | |
---|---|
Sklad | |
Cena |