169,00 Kč
Popis
Hledáte cestu, jak nejen přežít, ale skutečně vyniknout v dnešní dynamické a nepředvídatelné businessové džungli? Kniha „Firmy, které se rozhodly být skvělé“ je mnohem více než jen teoretický manuál. Je to brána k osvědčeným strategiím, které proměňují výzvy v příležitosti a chaos v růst. Autoři Jim Collins a Morten Hansen vás provedou fascinujícím výzkumem, který odhaluje, proč volba excelence vždy překonává závislost na štěstí.
Co od této výjimečné knihy očekávat?
- Důkladnou analýzu založenou na devítiletém empirickém výzkumu, která jde mnohem hlouběji než pouhé teorie.
- Poutavé příběhy a reálné příklady firem, jež uspěly navzdory turbulentnímu a rychle se měnícímu prostředí.
- Konkrétní principy a praktické frameworky pro budování odolné a výjimečné organizace, která prosperuje i v nejistých časech.
- Odpovědi na zásadní otázky ohledně leadershipu, strategického rozhodování a kultury, jež pohání dlouhodobý úspěch.
Hlavním přínosem této knihy pro vás a vaši firmu je posun od reaktivního přežívání k proaktivnímu budování odolnosti. Naučíte se identifikovat klíčové faktory, které oddělují průměrné společnosti od těch skutečně skvělých, a získáte návod, jak je implementovat do svého vlastního podnikání. Zjistíte, že úspěch není o dokonalých podmínkách, ale o správném rozhodování, disciplíně a schopnosti vytrvat. Tato kniha se stane vaším strategickým rádcem, whether řešíte krizi, hledáte nové trhy, nebo chcute posílit týmového ducha.
„Firmy, které se rozhodly být skvělé“ navazuje na Collinsovo předchozí celosvětově uznávané dílo a posouvá jeho myšlenky do současného kontextu. Je psána srozumitelným, ale podmanivým stylem, který kombinuje hloubku vědeckého přístupu s čtivostí inspirativních příběhů. Je neocenitelným zdrojem poznatků pro generální ředitele, podnikatele, manažery i všechny, kteří chtějí pochopit mechaniku trvalé výjimečnosti v businessu. Jedná se o investici do vašeho leadershipu a budoucnosti vaší společnosti.