Vyhledejte.cz

zájezdy, recenze, produkty i půjčky na jednom místě

Menu
  • Obchod
  • Zájezdy
  • Půjčky
    • Půjčka Creditportal
    • Flexifin
    • Kamali
    • Konsolidace Komerční banka
    • Půjčka Plus
    • Provident
    • Open factor
  • Hry
    • CRSED: F.O.A.D
    • Dark Orbit
    • Enlisted
    • Sea of Conquest: Pirate War
    • Star Conflict
    • War Robots
    • World of Tanks
  • Blog
  • O nás
    • Doprava
    • Poštovné
    • Sledování zásilky
    • Obchodní podmínky
    • Jak nakupovat
    • FAQ
  • Kontakt
Menu

Jak z dobré firmy udělat skvělou – Jim Collins

Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins

375,00 Kč

Katalogové číslo: cbd0cfe5e4f2 Kategorie: Knihy Štítek: Jim Collins,
  • Popis
  • Další informace

Popis

<p>Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d ruhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé – proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?</p>

Další informace

Autor

Jim Collins

Vazba

vázaná

Jazyk

vázaná

Počet stran

304

Rok vydání

2008

Související produkty

  • Encyklopedie mystiky IV. - kolektiv autorů

    Encyklopedie mystiky IV. – kolektiv autorů

    352,00 Kč
    Koupit
  • Duchovní význam Vánoc - Symboly vánočních svátků - Flower A. Newhouse

    Duchovní význam Vánoc – Symboly vánočních svátků – Flower A. Newhouse

    123,00 Kč
    Koupit
  • Věda bez skrupulí aneb obchod s fiktivními fakty - Johannes Jürgenson

    Věda bez skrupulí aneb obchod s fiktivními fakty – Johannes Jürgenson

    294,00 Kč
    Koupit
  • Slovník pomístních jmen v Čechách - kolektiv autorů

    Slovník pomístních jmen v Čechách – kolektiv autorů

    105,00 Kč
    Koupit

Rubriky

  • Bulharsko
  • Cestování
  • Chorvatsko
  • Egypt
  • Hry
  • Magazín
  • Řecko
  • Společnost
  • Tunisko
  • Turecko
Vyhledejte.cz @ 2024